انجمن مردمی پاریزه رانی ژینگه بانه ( پاژین ) تاسیس 1378

پاژین

انجمن مردمی پاریزه رانی ژینگه بانه ( پاژین ) تاسیس 1378

آیا می دانستید : وجود پوشش گیاهی به منزله ذخیره آب در کوهستان و منابع زیرزمینی منطقه بوده و از این طریق طبیعتی با نشاط و زیبا خواهیم داشت.

آتش سوزی جنگلهای روبروی کریم آباد

همشهریان عزیز خواهشا توجه فرمائید !!!!!
امروز تعداد سه نفر از اعضای پاژین که قصد عزیمت به سمت بوئین رو داشتیم متاسفانه شاهد آتش سوزی منطقه جنگلی روبروی کریم آباد شدیم . که به هر صورت بود آتش را خاموش کردیم اما با چه ضرر و زیانی ….. . حال بماند که وظیفه کی هستت و کی نیست ولی من وارد قضیه دیگر می شوم . بی تفاوتی همشهریانم رو می دیدم که خیلی راحت آتش رو می دیدند ولی توجهی نمی کردند . قرار نیست ما منتظر شویم یا از دور خود را در مسند قاضی و داوری قرار دهیم و از دور هرچه که راحت گفته می شود رو بگویم . خواهشا اعضای پاژین هم مثل شما همشهریانی هستند که از بین خانواده های شما بزرگ شده و احاس مسئولیت کردن که بی تفاوت نشوند در برابر هرگونه تخریب زیست محیطی .
جالب اینکه خیلی از دوستان تماس می گرفتند که فلان جا آتش گرفته . حال یک سوال آیا شما هم مسئول نیستید آیا …… می شود بی تفاوت شد و با گرفتن یک عکس احساسات خود را بیان کرد و در عمل نیز ……
من که با نوشتن این مطلب تونستم دنیای از غم و اندوه خود را تخلیه کنم ولی آیا می شود به راحتی از کنارش رد شد . درختی که امروز سوخت طی ۴۰ سال تونسته به این مرحله برسه ولی در یک آن سوخت و رفت.

حامد اسراری

1 2

نوشته شده توسط یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ 3,334 بازدید
دسته : جنگل ها و مراتع
https://www.pajinngo.ir/?p=1128