انجمن مردمی پاریزه رانی ژینگه بانه ( پاژین ) تاسیس 1378

پاژین

انجمن مردمی پاریزه رانی ژینگه بانه ( پاژین ) تاسیس 1378

آیا می دانستید : وجود پوشش گیاهی به منزله ذخیره آب در کوهستان و منابع زیرزمینی منطقه بوده و از این طریق طبیعتی با نشاط و زیبا خواهیم داشت.

مرغ ارگانیک

       افزایش تمایل به تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک در قزوین ، مدیرعامل اتحادیه مرغدارن استان قزوین گفت: در راستای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی واحدهای پرورشی، مرغداران قزوین تمایل به تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک دارند.

عظیم حجت در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه قزوین، با اشاره به فراخوان تولید مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک اظهار کرد: بیش از یک چهارم مرغداران قزوینی تمایل به تولید مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک دارند.
وی افزود: پرورش مرغ بدون آنتی بیوتیک با ارتقاء شاخص‌های بهداشتی واحد‌های پرورشی، میزان ابتلا به بیماری‌ها را در صنعت مرغداری کاهش داده و در نتیجه استفاده از داروهای مختلف به میزان قابل توجهی کمتر خواهد شد، که نتیجه آن افزایش کیفیت گوشت تولیدی است.

مدیر عامل اتحادیه مرغدارن استان قزوین، ضمن حمایت از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر تولید مرغ طبق استانداردهای جهانی و همچنین تمایل تولیدکنندگان به تولید مرغ با وزن و سن پایین و نیز استقبال تدریجی مصرف کنندگان و نیاز بازارهای صادراتی به مرغ سبک، خواستار تغییر تخصیص سهمیه، تعداد جوجه ریزی استان‌ها به تعیین سهمیه میزان وزن مرغ تولیدی، براساس ظرفیت واحدهای نیمچه گوشتی برای استان‌ها شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک با همکاری اداره کل دامپزشکی، معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران استان صورت گرفته است.

( شریف زاده ، کارشناسی ارشد باغبانی- گرایش گل و گیاهان زینتی )

نوشته شده توسط یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ 2,531 بازدید
دسته : اخبار
https://www.pajinngo.ir/?p=2827