انجمن مردمی پاریزه رانی ژینگه بانه ( پاژین ) تاسیس 1378

پاژین

انجمن مردمی پاریزه رانی ژینگه بانه ( پاژین ) تاسیس 1378

آیا می دانستید : وجود پوشش گیاهی به منزله ذخیره آب در کوهستان و منابع زیرزمینی منطقه بوده و از این طریق طبیعتی با نشاط و زیبا خواهیم داشت.

کاک نجمه بدرود.

کوردی :  بەم جۆرە وێڕای داخ و پەژارەیەکی زۆر، پرسە و سەرخۆشی خۆمان ئاراستەی بنەماڵەی بەڕێزی کۆچکردوو؛ کاک نەجمەی قادری، ئەندامانی پاژین و هەموو خەڵکی شاری بانە ئەکەین.
       کاک نەجمەی قادری چالاکوانێکی مەدەنی، پیاوێکی هەڵسوور و فەرهەنگ دۆست و نیشتمان پەروەر بوو و لە بواری فیکری و ورە و ماڵیەوە پاڵپشتێکی گەورەی پاژین بوو. بەداخەوە زۆر زوو بەجێی هێشتینوو ماڵئاوایی لێ کردین. رۆحی شاد و یادی بۆ هەمیشە لە دڵمانا ئەمێنێت

      فارسی : لازم به ذکر است که آقای نجم الدین قادری عضو و مشاور ارشد انجمن پاژین بر اثر سانحه تصادف در مسیر سنندج در تاریخ ۲۱ اردیبهشت دارفانی را وداع گفت . ایشان از اعضای تاثیر گذار و فعال پاژین بود که همواره با ایده های جدید و بکر در زمینه مسایل زیست محیطی یاری رسان انجمن بود یادش گرامی باد .

      در مراسم ترحیم این عزیز افراد و شخصیت های فراوانی به سخنرانی پرداختند و زوایای فعالیت ها و اقدامات مثبت ایشان را برشمردند از جمله می توان به انجمن های زیر اشاره کرد .

۱- انجمن پاژین   ۲- انجمن کوهنوردی سولاف  ۳- انجمن کوهنوردی آربابا ۴- بنیاد توسعه فرهنگی بانه ۵- انجمن ادبی هوژان  ۶- اتاق بازرگانی استان کردستان و ….

فایل سخنرانی صدیق قادری از فعالان فرهنگی بانه در مراسم ترحیم نجم الدین قادری

njm

najma1
مرحوم نجم الدین قادری در جمع اعضا
najma3
مرحوم نجم الدین قادری در جمع اعضا
najma2
مرحوم نجم الدین قادری در جمع اعضا

najme

نوشته شده توسط سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ 3,127 بازدید
دسته : اخبار
https://www.pajinngo.ir/?p=3761