انجمن مردمی پاریزه رانی ژینگه بانه ( پاژین ) تاسیس 1378

پاژین

انجمن مردمی پاریزه رانی ژینگه بانه ( پاژین ) تاسیس 1378

آیا می دانستید : وجود پوشش گیاهی به منزله ذخیره آب در کوهستان و منابع زیرزمینی منطقه بوده و از این طریق طبیعتی با نشاط و زیبا خواهیم داشت.

نشست پاژین بااهالی روستای خونگرم و طبیعت دوست ” سونج سفلی “

      روز سه شنبه ۹۳/۱۲/۰۵ با دعوت قبلی معلم روستا جناب آقای ابراهیم شمامی  و اهالی محترم روستا جلسه ای در سه محور ، حفاظت از مراتع و جنگلها ، زباله و تفکیک آن از مبدا  و صیانت از جانوران وحشی منطقه برگزار شد . این جلسه با دعوت  با همکاری بخشدار بخش مرکزی  جناب آقای مهندس صبوری و دهیار محترم آقای احمدی و اعضای محترم شورای روستا و جمعی از اعضا و هیئت مدیره انجمن پاژین در مسجد روستا برگزار شد .

      جلسه با خیر مقدم آقای عبدالله احمدزاده شروع شد سپس آقای دکتر سعدالله سنگینی عضو انجمن و هیئت علمی دانشگاه به سخنرانی پرداخت و مطالبی در باره حفظ و حراست از طبیعت زیبای منطقه ایراد کرد ، سپس کارت های افتخاری به دانش آموزان مدرسه اعطا گردید . سخنگوی انجمن آقای فتاح امین زاده به بحث و گفتگو در باره حراست از جنگل ها و طریقه کاشت بلوط پرداخت ، ناصر جعفری نایب رئیس انجمن هم در باره تفکیک از مبدا زباله و طریقه اجرایی کردن آن در سونج بیاناتی ایراد کرد ، آقای حامد اسراری مدیر عامل انجمن به ضرورت حفظ محیط زیست در منطقه پرداخت و راههای حراست و حفاظت از مراتع جنگل ها و طبیعت زیبای منطقه را بیان فرمود . و در خاتمه مهندس سعدالله رحیمی خواه با بر شمردن اهمیت گردشگری طبیعی پرداخت و حفظ و حراست منابع ارزشمند ش را خواستار شد.

sonj1333 sonj2444222 sonj3 sonj4 sonj5

نوشته شده توسط سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ 3,499 بازدید
دسته : سمینارها
https://www.pajinngo.ir/?p=3252