انجمن مردمی پاریزه رانی ژینگه بانه ( پاژین ) تاسیس 1378

پاژین

انجمن مردمی پاریزه رانی ژینگه بانه ( پاژین ) تاسیس 1378

آیا می دانستید : وجود پوشش گیاهی به منزله ذخیره آب در کوهستان و منابع زیرزمینی منطقه بوده و از این طریق طبیعتی با نشاط و زیبا خواهیم داشت.

کاری ندارم … شما چکاره کرده اید؟ ( ارسال مطلب : ناصر جعفری )

      کاری ندارم که در بعضی از شهرها میزان تولید و مصرف آب در نقطه سر به سر قرار دارد ، کاری ندارم که میزان بارش در کشور امسال نسبت به متوسط بلند مدت ۱۹درصد کاهش دارد و در برخی استان ها منابع آب در وضعیت شکننده ای است ، کاری ندارم که در بندرعباس دچار کمبود آب در سد استقلال میناب هستیم و برنامه ریزی شده با حفر چاه و مدیریت فشار در شبکه مشکل کم آبی برطرف شود ، کاری ندارم که در سنندج مشکلاتی در اثر کمبود آب در سد قشلاق داریم و برنامه ریزی می شود این مشکل با زحمات و هزینه گزاف برطرف شود ، کاری ندارم که مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفته در کرمان دچار مشکلات جدی در زمینه کمبود آب هستیم ، کاری ندارم که آبرسانی از سد صفارود به کرمان با مشکل مواجه شده است چرا که این موارد در اختیار مسئولین است و آنها شاید بتوانند چاره ای برای آن بیابند .

      به این کار دارم که من به عنوان یک شهروند مسئول در کاهش مصرف آب چکار می کنم ؟ امروز ماشینم را با آب نشستم ، ( دستمالش کشیدم ) گلهای باغم را عصر آب دادم تا آب اندکی که در پایشان ریخته ام زود بخار نشود …. حالا شما بگویید برای استفاده مناسب از منابع آب چکاره کرده اید؟

نوشته شده توسط شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ 4,020 بازدید
دسته : امور مربوط به آب ، فلسفی و اجتماعی
https://www.pajinngo.ir/?p=3972